Navigace
Zde budou napsány zajímavé akce které se plánují konat.

Akce

Datum Název Popis
21.12. 2007 Vodácké Vánoce 2007 Tak nám Jirka (Bobin) opět poslal pozvánku na Vodácké Vánoce. Hurá.
vanoce07
16.11. 2007 Kinley Cup Je to již asi více jak 10 let, co jsme 5 kamarádů
(já, Valdy, Dadáček, Mirda, Kuba) hráli počítačový hokejový turnaj  NHL93, tzv. SELIGU.
Nadšeně jsme si předávali diskety s odehranými zápasy a jednou týdně vzájemně sváděli urputné boje. Mirda vždy na zasedání v restauraci "U Medaile" přinesl perfektně udělaný Seligový zpravodaj, který jsme pak doma celý týden hltali a zkoumali.
NHL93
Nyní se po dlouhé době opět setkáváme a začínáme nové sportovní klání. Tentokráte ve fotbalové simulaci. Doba se změnila a technologie pokročily. Nebudeme
si již předávati diskety. Vše proběhne po internetových
sítích. A i když jsme o nějaký ten rok starší, tak věřím, že se nám mladistvé nadšení nevytratilo.......

"Přátelé, fandové, sympatizanti a trenéři,
již tento pátek proběhne slavností zahájení 0. ročníku KINLEY CUPu ve sportovním tiskovém centru U Medaile. V průběhu zahajovacího ceremoniálu bude hlavně rozlosováno 1.kolo zápasů a bude schválen rozpis turnaje. Účast je tedy potvrzena všemi trenéry a je tedy NUTNÁ !
Losovat se bude za účasti akreditovaných novinářů a zahraničních pozorovatelů. Účast přislíbilo i všech 20 mažoretek z jabloneckého fan klubu.
Kinleyslávu všem !!
Váš
Dadáček"

3.11. 2007 Belveder 07 A je to tu zas. V sobotu ráno odjíždíme z UL vlakem do Děčína a pak jdeme pěšky na Belveder a do Dolního Žlebu, kde dáme občerstvení a uzavřeme jaro-letno-podzimní sezónu a připravíme se na zimní spánek..
Belveder
27.10. 2007 Drakiáda Dovolujeme si srdečně pozvati všechny milce pouštění draků na sobotní drakiádu, která se bude konati na Sněžnických pláních od 13. hod. Všichni jsou srdečně zváni! A zde se můžete podívati, jak to všechno dopadlo.
draci

17.10.-20.10. 2007 Mezinárodní jazz & blues festival v Ústí nad Labem. Jdeme se tam mrknouti v sobotu. Program zde.
festival
do 11.8. 2007 Výstava stanů. Jelikož nám náš starý dobrý tunelový stan přestává stačit, tak jsme se byli podívati v Praze na výstavě stanů a potřeb do přírody. Pro veliký zájem byla výstava prodloužena do 11. 8. Pokud někdo chce kupovati stan a není mu jasné co koupí, tak na této výstavě má možnost vyzkoušeti veliké množství již postavených stanů.
Stan

srpen 2007 Dovolená V srpnu vyrážíme na 14 dnů do "Orlicka" a "Jesenicka".
 turista

13.7.-15.7. 2007 Stará Oleška
OleskaTak opět se po roce sejdeme ve Staré Olešce. V kempu Česká Brána. Kdo se sejde? Ten kdo bude chtít.

5.7.-8.7. 2007 K Berounce
berounkaAčkoliv to nebylo do poslední chvíle jisté, tak odjíždíme putovat kolem Berounky pod stan. Jirka s Jurou a Dan s Ivou nás budou jistit z kanoí.
15-17.6. 2007 Opatovický kanál
kanalBobin napsal-
"Tak jak jsem již avízoval na tento víkend chystám vodu. Tentokráte bez dětí a ženského pohlaví /to není projev diskriminace, ale představa krásně prožitého víkendu /. Vybíral jsem velice dlouho co to má být za řeku.Nechtěl jsem žádnou známou a vodácky profláklou řeku, a našel jsem toto: Voda jím stále proudí, koryto je široké akorát pro kanoe, příroda je tu romantická a přenášení lodí není příliš časté. Tak jsem si řekl to je to co hledám. Ano je to Opatovický kanál. Teď trocha historie:Opatovický kanál - je významné středověké vodní dílo, které bylo vybudováno v letech 1498 až 1521. Čerpal vodu z Labe a sloužil k napájení rozsáhlé rybniční sítě, kterou založil majitel pardubického panství pan Vilém z Pernštejna.Opatovický kanál začíná u Opatovic nad Labem a do Labe se zpět vlévá u obce Semín. Kanál dosahoval délky 34,7 km, dnes je jeho současná délka 26 km a šíře koryta se pohybuje mezi 6 a 8 metry. Bylo na něm postaveno 32 mlýnů. Z tohoto počtu je dodnes jeden i v obci Břehy a je v něm v provozu vodní elektrárna a další mlýn je v provozu v městečku Lázně Bohdaneč.Opatovický kanál je kulturní památkou a dodnes zásobuje vodou zbylé rybníky, např. rybník Černý Nadýmač, Bunkov, Bohdanečský rybník.U obce Semín se nachází tzv. Semínský akvadukt - Opatovický kanál zde křižuje Sopřečský potok, někdy zvaný též Mulda. Takže v pátek kdo má zájem vyrážíme."

16.6. 2007 Antonínská pouť
KytliceOslava 250 let obce Kytlice.

21.4. 2007 MISSA SOLEMNIS
CDMISSA SOLEMNIS SE VRACÍ PO 9 LETECH DO BOHOSUDOVA.
Umělecké sdružení Elgar připravilo provedení známé Missy solemnis Miloše Boka, které se uskuteční dne 21. dubna 2007 v 10:00 hod. v bazilice Panny Marie Sedmibolestné v Bohosudově